Supernatural 7. sezon 21. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Supernatural 7. sezon 21. bölüm Reading is Fundamental
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @swiftie13;

    Meg dana gibi olmuş ya :D ama yinede seviyom her ne kadar güvenmesemde :D

  2. @KillerBoy31;

    cass's had gg easy :D

  3. @Lycka;

    Transformer olan Megatron ahahahahha

  4. @Lycka;

    Sınavlara giriyorum lütfen beni öldürmeyin adsdfsd ulan amma güldüm ha ahahha

  5. @zeynep_1234;

    Cass iyice hanım evladı olmuş lan :( kavga sevmem, arıları izlerim, parmağımı çek de lamba patlatıyım. O ne lan öyle. Eski Castiel'i istiyoruz.

  6. @seco;

    parmağımı çek bende başka bişi yapcak sandım (((:

  7. @LittleHunter;

    Watch the bees? Really? Castiel sen kafayı yemişsin.

  8. @LittleHunter;

    Kedi konusu ne ya. Çk ayıp Cass çk .s .s

  9. @aley58;

    cas are you okey arılarla ilgili söylediği şey neysede kedi konusu kafayı yemiş olmalı.

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mishasminion;

    Ben megstiel i çok tatlı buluyorum. Bu arada Meg'in bu sezon yüzünün şiş olmasının sebebi hastalığı nedeniyle kullandığı ilaçtan.

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Lazy_girl;

    ya o değilde arıları izliyorum ne amk asdfghjklşignngln :D Cass ne oldu sana canım benim

  12. @Lazy_girl;

    Mag'in ses tonu süper :D <3 ama yinede Ruby'den sonra güvenemiyorum :/

  13. @JJwinchester;

    cass kendine gel dostum

  14. @winchesterboys;

    meg bildiğin aysel abla olmuş kilo mu aldı naptıysa artık, ama yine de ona güvenmelerini saçma buluyorum

  15. @byzbyz;

    Şu Ferihanın görümcesi kılıklı Meg'i bir sevemedim arkadaşlar ya.

  16. @__Cass__;

    Cass kafayi yemis ama boyle daha tatli olmus askim <3 Meg cok guzel ama Castielsiz cunki o benim :3 :D

  17. @PSawyer;

    Mag'in konuşma tarzı,ses tonu <3 :D çok komikti bu bölüm :D

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mark;

    çocuk neler oluyo diye delirdi :D baya güldüm bu bölüm sonuda iyi bitti :D

  19. @dilaratuanaa;

    bi işleride düzgün gitsin yaaa

  20. @akaragoz;

    megin konuşması varya

  21. @senawinchester;

    cassin kafa gitmiş :(

  22. @hexecns;

    cass'ın biip yapması <3

×
Temporada 7 | I Picked Up a Star on the Road | Télécharger