Supernatural 5. sezon 2. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mrs.dreammer;

    Birbirlerinden ayrılmamaları gerektiğini ne Zaman öğrenecekler acaba ?

  2. @KingsCross;

    Hiç iyi olmadı bu :(

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @furkankan;

    ulan cass sen adamı öldürürsün tanrıyı bulucam nedir ya

  4. @themishisim;

    Sam ve Dean'in ayrılmaları kötü oldu ya :/

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Witchcraftt;

    O kaburgadan istiyorummmmmm

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Witchcraftt;

    Ya Spoilere tıklanmıyor ya da kafanız basmıyor

  7. @Witchcraftt;

    Michael Mikail oluyor bu arada

  8. @Cyrus;

    çok karıştıktı abi jasdajf

  9. @zeynep_1234;

    Bindim Impala'ya,
    Bastım gaza,
    Açtım camları da,
    İndim California'da.
    Tmm saçma oldu DF:dSF:SDAF:

  10. @zeynep_1234;

    Mustangg <33

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @twwinchester;

    sam gitme yaa:(

  12. @SkyWolker;

    sami bence tekrar kan içsin

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cikomania;

    Savaş'ı yenmek kolay oldu ama diğerleri daha güçlü.

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ramazan_LoL;

    spoiler diye bişey var kullansanız iyi olcak

  15. @sura123;

    ya ınanmıyorum sam ve dean ayrıldı şaka gibi yaa :(

  16. @BelieberCasper;

    Mal mısınız olum kardeşsiniz siz.

  17. @special_k;

    mustang <3

  18. @__Cass__;

    sam nereye gitdin yaa ? :(

  19. @yagmurur;

    heyecanlı bi bölümdü ama 5. sezonu sevmedim sevemedim been :(

  20. @elvink_;

    Napıyonuz olum siz kardeşsiniz lan?!?!?!?!?

  21. @jemre412;

    bu bölüm çok komikti :D

  22. @izgi;

    bölümün sonu :((

  23. @ronweasley;

    İzledikce izleyesim geliyor ya öğlenleride keyfi cıkmıyor :D geceyide bekleyemiyorum cok heyecanlı bu sezon

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bhryldrm;

    bunlar ayrıldı mı şimdi :O

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @deancastielsam;

    parmakların kesilişi ne kadar güzeldi asdsadsf :D

×
The Dresden Files streaming | Watch It | Winter 2019 - Best Of Inception Records (2019)