Supernatural 3. sezon 13. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @drtsznermin (Misafir)

    Bu bolumu izlemeden geçsem bir şey farkedermi

  2. @HOBBİT66;

    gereksiz bir bölümdü ya artık bu mallar çıkmasa çok güzel olcak ama

  3. @bseyma;

    bence sıkıcı değil de gereksiz bir bölümdü :D:D:D

  4. @M.A;

    41 dakikalik bolumu 15 dakikada bitirdim

  5. @ipekGrgn;

    Açıkcası biraz sıkıc bi bölümdü

  6. @MrsHannibal;

    Siz hayalet avlamayın amk grubu

  7. @FerideK;

    harry genç TÜRK dedi

  8. @Sencovskii;

    12 disslike noluyo amk izleyip görelim :/

  9. @rockerslut;

    en boktan bölümdü afedersiniz de son 2 dakika komikti fakat güldüm :)

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @carrierman;

    salaklar var

  11. @carrierman;

    idare eder

  12. @deandamon;

    nolmuş yani bu bölüm sıkıcıysa senarist yorulmuş olamaz mı? sadece bir bölüm yüzünden tüm diziye laf attınız resmen. de siktirin lo

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Elif_spn;

    Corbett ölmeseydi iyiydi ve sıkıcı bir bölüm değildi sadece beklenenin dışında bir bölümdü

  14. @Malia;

    ileri sara sara izledim çok ama çok sıkıcıydı

  15. @Malia;

    I think very bored

  16. @Cyrus;

    bence güzel bölümdüde adam türk dedi????

  17. @unicornvoice;

    yani biraz gereksiz bi bölümdü izlemesenizde bisey kaybetmezsiniz ama o kadarda berbat degil :D Corbett'e baya uzuldum :s

  18. @SkyWolker;

    o değilde adam genç türk dedi :D

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cglbdn;

    ne kadar şapşallar ya bırakın sam ve dean yapsın işi boşu boşuna da o çocuk öldü zaten üzüldüm ona da :(

  20. @lauralennon;

    Çok sıkıcı değildi ya abartmayın :D

  21. @Korsan1234;

    izlemeseniz bişey kaybetmeyeceğiniz bir bölüm siz direk 14 e geçin :D

  22. @heyiamozge;

    atladım hep her yerını hızlandıra hızlandıra izledim

  23. çok sıkıcıydı tek güzel kısım sonuydu

  24. @BelieberCasper;

    Şu dean ve samin başındaki iki gerzek olmasa film çok güzel olabilirdi.

  25. @KillerBoy31;

    arkadaşlar yorum yazmışsınız ama ilk bölümler de böyleydi.Bence o kadar da kötü değildi.

  26. @senaseyh;

    Gidip aynaya baksam saçlarımın beyazlarını koparırım lan bu ne?!

  27. @Melikekuruu;

    Olmamış bu bölüm yok

  28. @thedark;

    hep geçerek izledim

  29. @Werewolf38;

    41 dakika mı? Bana 41 gün gibi geldi. Çok sıkıcıydı bee

  30. @aKATJAa;

    Çok sıkıcı önemli bişey oluyomu ona göre izliycem

  31. @SevoMelo;

    Niye genç türk dedi ki orda :D

  32. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Wilde;

    Herkes çok sıkıcı demiş ben niye hiç sıkılmadım acaba. o.o Güzel bölümdü, bir hayaletin sevdikleri için başka hayaletlere saldırabildiğini gördük. GhostFacers grubu da çok şapşik.

  33. @yagmurur;

    resmen 2 günde bitirebildim bu bölümü

  34. @HunterStinson;

    Bi an sıkıntıdan çatliycam sandım

  35. @23albe;

    Sam ve dean çok az vardı

  36. @testere;

    çok sıkıcıydı

  37. @testere;

    gusammı

  38. Sıkıcının da sıkıcısıydı. Dean ve Sam'i neredeyse çok az gösterdiler.

  39. @elvink_;

    Abi bu gerizekalıların olduğu hiçbir bölümü sevemedim bi tek sonları şirindi *-*

  40. @julideerdogan;

    çok sıkıcıydı aq :dd

  41. @necdet99;

    Çok sıkıcıydıııııııııııııı

  42. @Herstar;

    Gerçekten çok sıkıcıydı ya bir ara "Mezar buluşmaları" nı izliyorum sandım.

  43. @DianaMayer;

    en kotu bolumdu!!!

  44. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Kukuletaa;

    çok sıkıcı bir bölümdü

  45. @DidemAydın;

    fazla saçma .

  46. @beryl;

    Corbett'e çok üzüldüm lan

  47. @whoo21;

    bide şu genç türk olayını çözemedim o çock türk mydü bize birzk hkrt gibi olmş bence

  48. @Sahilchik;

    en sacma bolum

  49. @shane7;

    bence sam ve dean geçmişte önlerine sorun çıkarın herkesi öldürmeliler ki ilerde başlarına bela olmasınlar..

  50. @CrN_believe;

    ghostfacers mı ? :D sonuna çok güldüm yaa :Dd:Dd:DDd.d.D Sam ve Dean yine olayı çözdüler :)

×
Kintani - Titip Rindu Buat Ayah.mp3 | 공지 사항 | Waarom kan ik een film of serie of aanbieder niet vinden?Chevron right