Supernatural 2. sezon 6. bölüm izle

Vegabet
Vegabet
Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @devonnex;

    ulan şu Jo sinir etti ne alaka babasıyla çocuklarının hem annesinin de suçu var.. neyse güzel bölümdü :D

  2. @GagaDoll;

    Jo herzaman mütiş lan :D

  3. @kajmeran2222;

    şu ''annem söylemişti'' şarkısının ismi ne ? bilen varsa söylesin lütfen

  4. @FerideK;

    jo çocukların ne suçu var ellen babanı john'a emanet etmiş dean ve sam'a değil

  5. @ygritte;

    dizi karakterini bile kıskanıyosunuz amk neyin kafası. jo harika laf ettirmem

  6. @sucolak;

    bi an jo, john'nun kızı çıkıcak sandım lan :D

  7. @Sencovskii;

    Jo çok iyi aq da gitti bidaha gelmez heralde diziye iyi derken fıstık gibi anlamında :D John da yokluğa dayanamamıştır napsın A:SDAS:FDSA

  8. @SkyWolker;

    kezolar siz o kıza ölün mk :D

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @spagettigod;

    jo neye atarlandı simdi aq

  10. @spagettigod;

    tamam jo atarlı falan filan ama nefret etmenizi ve pislik vb demenizi gerektiren bişey yok kezolar

  11. @spagettigod;

    bişey sorcam eskiden bütün sitelerde dzileri donmadan izlerdim ama artık pcyi bi iki saat önceden açıp duraklatıyorum diziyi dolmasını bekliyorum bu kadar saçma bişey yok bi günde en fazla 2 bölüm izleyebilyorum sırf bunun yüzünden yani bu bugünlerde olmaya başladı başka birindede varmı? yoksa sadece bendemi var? internetimizdede sorun olduğunu pek sanmıyorum ama??

  12. @lauralennon;

    Jo'yu kimse sevmiyo ya uhfdkjlş

  13. @BelieberCasper;

    Üf Jo bu neyin tribi.

  14. @supernatural40;

    Jo canını onlara emanet etmeseydi ölecekti ve hala trip atıyor bende sadece Türk kızları böyle sanıyordum :D

  15. Jo yu hiiçççç sevmemiştim altıncı hissim güçlüğğğ ne yapabilirim

  16. @Theben;

    O kızdan çok ben bağırdım :D

  17. @Theben;

    Jo malmısın tipin mi öyle

  18. @Theben;

    Dizinin başındaki kıza iblis çakacak :D

  19. @Edanurztrk5;

    jo pislik pislik jo e joo :D

  20. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Wilde;

    Kadın avcı, bu dizinin ihtiyacı olan şey o. Şöyle kibirli, kendini beğenmiş biri. :D John'dan hiç hoşlanmamıştım zaten, yapma kapasitesi olan biriydi. Hikaye de güzeldi ama tuz pek kalıcı bir çözüm değil, yüzyıllar geçer adam yine serbest kalır.

  21. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Tugcecnlky;

    jo'da kendini bi bok sandı gerizekalı. Bi kere soyle bişey var John en iyi avcılardandı.Bu Jo'nun babası da avcı ama John'a güvenmiş falan filan o zaman madem öyle sizcede John tek calısmayı sevdiği için öldürmüş olamaz mı ? Zaten John piçin teki bence bilerek öldürdü Jo'nun babasını .

  22. @edaakocak;

    jo dan nefret ettim , ne itici kız.

  23. @Aedion;

    john vay be senden bunu beklemezdik!

  24. @whathehell;

    şu Jo'dan nefret ediyorum salak çirkin kız..

  25. @OzgeDean;

    jo mal mısın bacım

×
Mais ›› | Greys Anatomy S15E11 720p HDTV x264-KILLERS[eztv] mkv | 1942 (2)